Sivut

keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Polly Summer berries


Olen nuoresta asti ollut vannoutunut Polly-fani (jota kyllä hieman vavisutti ärsyttävääkin ärsyttävämpi mainos - Polly, mmm, ai kun hyvää, Polly, mmm, ai kun hyvää...), joten meinasin hyppiä tasajalkaa, kun näin kaupassa Polly-uutuuden, Summer berriesin. Heti kokeiluun. 

Söin namut jo muutama päivä sitten ja muodostin niistä omat mielipiteeni, mutta tänä aamuna intouduin hieman googlettelemaan kyseistä tuotetta ja häh - minä kuvittelin pakkauksessa olevien tumma suklaisen ja maitosuklaisen olevan ihan peruspollyja, mutta niissä onkin mansikan maku??? Ainakaan minä en huomannut niitä suuhuni viskoessani. Kenties omat makunystyräni eivät ole niin valikoituneet, että tällaista asiaa huomaisivat tai sitten söin niitä pikkasen liian kiireellä :D Noh, ostakaa itse ja maistakaa. 

Pussissa on myös (siis näiden EI PERINTEISTEN tumman suklaan ja maitosuklaan lisäksi) valkosuklaakuorrutteisia Pollyja sekä vaaleanpunaisia Pollyja. Valkosuklaassa on näköjään metsämansikan maku, jota sitäkään minä en tunnistanut, jäin vain kaipaamaan voimakkaampaa valkosuklaan makua. Jos pureskelet valkosuklaisen Pollyn, et maista mitään, mutta imeskelemällä saa makua suuhun jonkun verran. Ei riitä minulle, minun pitää saada puremallakin sama maku! Vaaleanpunaisista tykkäsin enemmän, niissä maistoin jopa marjan maun. Mytta yllättäen huomaan googlettaessani, että sekä valkoinen että pinkki Polly ovat maultaan valkosuklainen metsämansikka. En olisi uskonut!

Yleisesti ottaen pussi oli jonkinasteinen pettymys - ei huono, mutta odotin innoissani enemmän. Sivustolla lukee limited edition, joten jos tahdot maistaa niin äkkiä kauppaan! Tosin moni tämänhetken karkkihyllyn vakiovarustuksesta on aikanaan ollut limited edition, joten en pitäisi kauheaa huolta. Enkä siitäkään jos nämä eivät tulleet jäädäkseen, aion jatkossa turvautua makeannälkäisenä peruspollyihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti